Chapelwaite
Chapelwaite är baserad på en novell av Stephen King och utspelar sig på 1850-talet och följer Charles Boone när han konfronterar de hemligheter som har plågat hans familj i flera generationer.
Blood Calls Blood
1850. Kapten Charles Boone ärver sin rika kusins egendom och flyttar sin familj till den lilla staden Maine. Nu påbörjar Charles en farlig resa för att upptäcka sig själv.
Den mystiska Jakub lockar Charles till Jerusalem's Lot och han upptäcker att hans galenskap är kopplad till en gammal bok. Loa hittar Rebeccas hemliga skrifter om familjen Boone.
Charles är överväldigad av sorg och ilska efter att hans familj drabbats av ett förödande slag. Stephen och farbror Phillip kommer till Charles med ett överraskande förslag.