The Changeling
Apollo och Emmas kärlekshistoria är en saga – tills Emma försvinner under mystiska förhållanden. Berövade Apollo hamnar på en dödsföraktande odyssé genom ett New York han inte visste existerade. Baserat på den prisbelönta romanen.