The Vampire Diaries Memory Lane
S2, A4: Stefan vidtar drastiska åtgärder för att ta reda det verkliga skälet till att Katherine har återvänt och får en chock när han upptäcker nya hemligheter om vad som hände 1864. Damon tar till nya metoder för att lösa problemen med Mason.