The Sopranos Mergers & Acquisitions
S4, A8: Paulie anstränger sig för att införliva mamma Nucci i gemenskapen på Green Grove, ”en high school med rullstolar”. Furio tar itu med sina känslor när han reser till Italien för att sköta om sin sjuklige far.