S2, A7: I detta nya avsnitt av 'Messyness' träffar Nicole 'Snooki', Tori Spelling, Adam Rippon, och Teddy Ray berusade själsfränder i 'Stökiga bästisar', blir nekade flaskservice i 'Fulla VIP:are' och ser den bästa ragghjälpen nånsin i 'Wingkungar'.