Smallville Metamorphosis
S1, A2: Clark upptäcker att Greg Arkin (CHAD E. DONELLA) har blivit attackerad av kryptonit-påverkade insekter. Han har fått i sig en insekt som lever sitt liv i honom, och Lana är hans byte.