S1, A2: Efter hot och oförmögen att kämpa emot sitt beroende, träffar Pedro Jasmin och går med ett gäng inbrottstjuvar. Victor söker efter en informant i ett försök att ta reda på var hans son är. Under 1970 är Victor med om sitt första drogtillslag.