S1, A2: Mia och Kayla är förlovade, men Mia har inte fått träffa familjen än och vill veta varför. Hon vägrar gå vidare med bröllopet innan hon har fått svar. Rahne och Travis är redo att hjälpa Mia hitta sanningen.