Help! I'm in a Secret Relationship!
Vivi & Diontre
Stafettsjuksköterskan Vivi träffade sin pojkvän Diontre i jobbet. Efter hennes anställning blev de ett par på distans. Diontre vill att de flyttar ihop, men Vivi har inte träffat hans klick och vill veta varför.
När Sharelle träffade Kurt på nätet trodde hon att han var den rätte. Två år senare har hon inte fått träffa nån i Kurts liv. Nu vill Sharelle veta varför hon hemlighålls.
Leah är fitnesstränare i Las Vegas och har dejtat kollegan Dre i två år. Nu vill hon veta varför han inte längre låter henne komma hem till honom, eller träffa nån i hans liv.
Efter över ett års dejtande har Ed fortfarande inte träffat Lynns vänner eller familj. Hon lägger inte ut honom i sociala medier, hon följer honom inte ens. Nu vill Ed veta varför han hålls hemlig.