Help! I'm in a Secret Relationship! Sharelle & Kurt
S1, A3: När Sharelle träffade Kurt på nätet trodde hon att han var den rätte. Två år senare har hon inte fått träffa nån i Kurts liv. Nu vill Sharelle veta varför hon hemlighålls.