Virgins
Trots Rhashas blygsamma sexuella erfarenhet är hennes fantasier endast för vuxna, och pressen från Deannes vänner knuffar henne över gränsen.
Alex bjuder hem Andrea för att hon ska lära känna hans "riktiga" jag och riskerar därmed deras förhållande. Rhasha sveper åt höger och hittar någon.
Sonalis frustration på sin intima partner når sin topp när ämnet handlar om självberöring, och Deanne avslöjar allt på scenen.
Rhasha låter sig själv uppleva nya saker på en resort för vuxna, medan Deanne utforskar sin sexuella attraktion till Conrad.