Polyfamily
Vi följer två familjer där de äkta paren dejtar varandras partner och hittar en ny definition av vad en familj kan vara.
Poly Wants a Baby
Fyrlinggruppen kommer hem med sitt femte barn, Quintin! Familjemedlemmarna går på en fest för att träffa den nya bebisen, men alla är inte stöttande.
Taya kämpar för att återuppväcka romantiken på en dejt med Tyler. Och Alysia blir svartsjuk när känsliga gränser överskrids.
Alysia och Sean deltar i en pinsam workshop om intimitet. Tayas bekännelse om Lexi tvingar fram en diskussion om relationer utanför deras grupp.