Seeking Brother Husband
Kim bjuder Vinson på fest för att se hur han hanterar att se henne flirta med andra män. Chara vill ha en bebis och måste kanske hitta en ny partner.
Kenyas ex vill återuppliva deras förhållande. Och Chara presenterar sin nya pojkvän Valentino för Patrick. Kim går på dejt med Ryan.
Chara har stora nyheter för sina makar. Mike pressar Elisa om att åter bli monogam, Kenya och Tiger gifter sig och Kim och Vinson bestämmer sig för att de ska vara ihop.