My Five Wives
Brady och Rhonda firar sin bröllopsdag med en tur till Washington. Fruarna är misstänksamma - är det verkligen orsaken till resan?
Brady agerar överbeskyddande far när han får veta att en av hans tonårsdöttrar vill börja dejta.