Outdaughtered
The Quints Have Taken Over!
Familjen Busby är tillbaka och flickorna börjar bli stora! När orkanen Harvey byter riktning, så försöker Adam och Danielle göra huset och femlingarna redo för stormen.
Det är thanksgiving och familjen Busby firar genom att hjälpa människor som har överlevt orkanen Harvey. Adam och Danielle bjuder in de som inte har någonstans att ta vägen.
När Danielle åker på jobbresa, så får Adam ta hand om de sex barnen under helgen - och han har stora planer! Hazels rutinmässiga ögonundersökning leder till chockerande besked.
Familjen Busby vill att döttrarna ska få en perfekt jul. Men när planerna raseras bryter Danielle ihop. Kommer hon att nå bristningsgränsen?