The Baldwins
En inblick i Alec och Hilaria Baldwins och deras sju barns liv när de navigerar sig genom familjelivets toppar och dalar med allmänhetens ögon på sig.
Along Came Hilaria
Alec Baldwin och hans fru Hilaria firar sin son Rafaels födelsedag. De packar ihop sina sju barn och husdjur och åker till East Hampton över sommaren.
Efter rättegången återvänder Alec och Hilaria Baldwin hem till sina barn och försöker hitta ett nytt normalt liv. Alec går med på att gå i terapi.
Alec och Hilaria försöker gå vidare och fokusera på barnen. De går i terapi men har olika åsikter om nästa steg i livet.
Alec och Hilaria försöker träna sina hundar att bli rumsrena. Efter år av kamp eller flykt är det dags för lite kul när paret börjar med salsadans.