Catfish
Emma & Harlin
Julie och Oobah får reda på mer än de hade förväntat sig när sökandet efter Emmas nätkärlek Harlin tar en otäck vändning.
Efter att Aaron har undvikit telefon- och videosamtal i två år vill Tasheeka veta om han verkligen är drömprinsen. Nu är det upp till Julie och Oobah att ta reda på om nätromansen får ett lyckligt slut.
Cole och Abbie får anonyma leveranser med obehagliga presenter, och deras förhållande är i fara. Julie och Oobah åker till Skottland för att hitta kattfisken, och rädda äktenskapet.
Alex har chattat med Matt i ett år och tror att han kan vara den rätte, men efter flera misslyckade försök att träffas ber han Julie och Oobah om hjälp att hitta honom.
Esther har äntligen hittat den rätte i Theo, men han vägrar alltid ha videosamtal. Det är nu upp till Julia och Oobah att ta reda på om Theo är den han påstår sig vara.