Chloe
Det finns ett ljus
Den ensamma Becky tillbringar sitt liv med att följa sin före detta bästa vän Chloe på sociala medier. Hon är den som alltid står utanför och tittar in tills Chloe plötsligt dör, vilket leder henne in på en besatt jakt för att upptäcka sanningen.
Utom räckhåll
Med sitt nya alter ego Sasha, gör sig Becky oumbärlig för Livia och nästlar sig in i Elliots liv, och hon upptäcker att det finns mycket mer under ytan än hon hade kunnat föreställa sig.
Becky börjar få Chloes vänners förtroende och undersöker vad Chloe höll hemligt för Elliot, Livia och resten av vännerna. Men ett oväntat möte med Richard blir smärtsamt för henne.
När hon går upp i rollen som Sasha, förlorar sig Becky i den glamorösa värld Chloe lämnade efter sig, men hon tvingas konfrontera demoner från förr på Phils konstutställning.