Dead Ringers
Rebecca och Susan Parker bjuder tvillingarna på middag för att de ska presentera sin idé.
Tre
Det är invigningsfest och tvillingarna är på gott humör tills en omvälvande nyhet i Beverlys liv får Elliot att tappa greppet.