The Curious Case Of Natalia Grace
Familjen Barnetts adoption av Natalia bygger på lögner. Vem är denna människa som de tagit in i sitt hem? Är hon ett barn - eller en farlig vuxen?
Meet the Barnetts
När paret Barnett adopterat Natalia, en sexårig flicka från Ukraina, dröjer det inte länge innan de inser att adoptionen bygger på lögner.
Michaels rättegång närmar sig och hans försök att lägga skulden på Kristine verkar lyckas när domaren vägrar diskutera Natalias ålder.
Under Michaels rättegång blir det tydligt att han kommer att få ta konsekvenserna av sitt agerande mot Natalia. Nu väntar Kristines rättegång.