The Curious Case Of Natalia Grace Nightmare Neighbor
S1, A3: Natalia har flyttat ut från Barnetts och lever som vuxen. Hon har en egen lägenhet och är sina grannars värsta mardröm. Samtidigt utreds Barnetts.