Ctrl+Alt+Desire
Den gripande berättelsen om Grant Amato som dömdes för att ha mördat sina föräldrar och sin bror efter ett närmast besatt förhållande med en internetmodell.
Efter att i åratal ha hävdat sin oskuld avslöjar Grant häpnadsväckande detaljer om morden.