Don't Date Brandon
När Amber möter Brandon framstår han som den perfekta partnern, han är snygg, charmig med bra jobb. Men efter en intensiv förälskelse börjar Amber ana oråd. Bakom den tjusiga fasaden döljer Brandon mörka hemligheter.
Who the Hell did I Marry?
Både Amber och Athena faller pladask för charmören Brandon. Men kärleken förvandlas snart till skräck när de upptäcker hans manipulativa metoder.