The Curious Case of...
Bam Margera
Jackass-stjärnan Bam Margera kämpar med drogberoende och Lima tar över hans rehabilitering. Advokaten BJ går till attack och ifrågasätter Limas motiv.
Sheryl Ruthvens sekt tror att katter är vägen till frälsning. När hon blir ifrågasatt förvärras situationen för de redan utsatta sektmedlemmarna.