Baby God
I över 30 år använde dr Quincy Fortier i hemlighet sin egen sperma för att inseminera sina fertilitetspatienter. Nu är hans hemlighet avslöjad och hans barn vill veta sanningen om hans motiv och försöka förstå sina egna identiteter.