MTV Suspect
Nev Schulman och iO Tillett Wright reder ut nya nät av lögner och gör sitt bästa för att finna lösningar åt oroliga nära och kära som inte har nån annan att vända sig till.
I det här avsnittet av MTV Suspect, misstänker Alex att hennes bäste vän Josh vill bli kvinna och Roshan är rädd att hennes vän och kund jobbar extra som strippa.
I det här avsnittet av 'MTV Suspect' misstänker Anthony att hans flickvän Cassie har fått tillbaka sin lupus och Tera är rädd för att hennes syster Lebra har hoppat av skolan och försörjer sig som escort.
I det här avsnittet av MTV Suspect, misstänker Pierce och hans bror Roman att mamman Sky försörjer sig med pengar från flera olika män.
I det här avsnittet av MTV Suspect, är Anthony orolig för att hans motocrosskompis Dustin är försvunnen och Brandon misstänker att pojkvännen sen tre år tillbaka, Jamar, är otrogen.
Shawntel misstänker att bästa vännen Jasmine har en relation med expojkvännen och Brandiss medger att hon lade sig i bästa vännen Paweenas treåriga relation.