This Is Not Hollywood Michele
S1, A3: Michele Misseri, Sabrinas pappa, hittar Sarahs telefon på morgonen den 29:e september. Medan allt känns obegripligt kommer hans erkännande mitt i ett direktsänt TV-program, och när kroppen hittas finns det övertygande bevis. Fallet verkar avslutat, men utredningen fortsätter.