Last Man Standing Mike Hires Chuck
S4, A13: När en av Outdoor Mans affischtavlor blir vandaliserad vill Mike anlita sin granne Chucks vaktbolag för att skydda den. Vanessa vill däremot inte blanda affärer med vänskap eftersom hon räknar med Chucks fru Carols rekommendation till skolan. Eve utnyttjar Mandys filosofiska beslut om att inte ta åt sig äran för att sköta hushållssysslor.