Min nya terapeut säger…
S2, A4: Whitney, Renee och Sondi träffar sin nya terapeut Dr Monica, i ett försök att reda ut sina problem. Sondi blir viral efter en medverkan i en podcast. Renee njuter av fördelarna med att dejta en miljonär, men oroar sig för att saker går för snabbt.