Mind Games
S1, A4: Spöken från Kabirs sista fall jagar honom när han når Delhi och sitt nya fall. Kidnapparen psykar dem och denna gång står Avinash inför en omöjlig situation tills Abha fattar ett djärvt beslut. Avinash börjar tro att något kopplar honom och offren. Kommer Avinash insatser att löna sig när han försöker att hitta kopplingen mellan kidnapparens offer?