Breathe: Into The Shadows
Papa's Princess
Avinash och Abhas idylliska liv tar en vändning när deras sexåriga dotter Siya kidnappas. Flera månader går förbi och de tappar sakta hoppet, när kidnapparna kontaktar dem med ett ovanligt krav. Det handlar inte om pengar, utan att döda någon i utbyte mot Siyas liv. Kommer Avinash ta en främlings liv för att rädda sin dotter?
Filthy
Tiden börjar ta slut och Avinash och Abha måste fatta ett beslut. Avinash bestämmer sig för att döda målet med hjälp av sin förmåga som psykiatriker. Kabir försöker att komma över sitt förflutna och ber om att bli omflyttad från Mumbai till Delhis brottsrotel, men ödet har andra planer för honom när han stöter på utredningen om morden som Avinash ligger bakom.
Med blod på Avinash och Abhas händer och tålamodet tryter, väntar de på att få träffa Siya igen. Kabir hittar en viktig ledtråd i utredningen och Avinash känner att de börjar närma sig. Då ger kidnapparen dem ett nytt krav - döda ett nytt mål! Avinash måste fortsätta med mördandet om han vill ha tillbaka sin dotter.
Spöken från Kabirs sista fall jagar honom när han når Delhi och sitt nya fall. Kidnapparen psykar dem och denna gång står Avinash inför en omöjlig situation tills Abha fattar ett djärvt beslut. Avinash börjar tro att något kopplar honom och offren. Kommer Avinash insatser att löna sig när han försöker att hitta kopplingen mellan kidnapparens offer?
Kabir når djupare i fallet med information från en oväntad källa. Siya och Gayatri lyckas nästan fly från kidnapparens vrede. Abha leker en farlig lek med nästa offer, men efter ett misslyckat mordförsök, måste de möta konsekvenserna. Ett stort avslöjande visar sig som väcker fler frågor än svar och hotar att ändra hela fallet.
Det djupa psyket som driver en galna kidnapparen gör sig känt. Hemligheter som gömt sig i kidnapparens sinne avslöjas och kräver att fler mord begås. Samtidigt tar Kabirs aggressioner över och hans egna kollegor vänder sig mot honom. Abha och Avinash fortsätter och genomför sitt nästa mord, utan att veta vad de har satt igång!