Turning Point
S1, A6: Det djupa psyket som driver en galna kidnapparen gör sig känt. Hemligheter som gömt sig i kidnapparens sinne avslöjas och kräver att fler mord begås. Samtidigt tar Kabirs aggressioner över och hans egna kollegor vänder sig mot honom. Abha och Avinash fortsätter och genomför sitt nästa mord, utan att veta vad de har satt igång!