Wings and Chains
S1, A3: Med blod på Avinash och Abhas händer och tålamodet tryter, väntar de på att få träffa Siya igen. Kabir hittar en viktig ledtråd i utredningen och Avinash känner att de börjar närma sig. Då ger kidnapparen dem ett nytt krav - döda ett nytt mål! Avinash måste fortsätta med mördandet om han vill ha tillbaka sin dotter.