Reflection
S1, A5: Kabir når djupare i fallet med information från en oväntad källa. Siya och Gayatri lyckas nästan fly från kidnapparens vrede. Abha leker en farlig lek med nästa offer, men efter ett misslyckat mordförsök, måste de möta konsekvenserna. Ett stort avslöjande visar sig som väcker fler frågor än svar och hotar att ändra hela fallet.