Papa's Princess
S1, A1: Avinash och Abhas idylliska liv tar en vändning när deras sexåriga dotter Siya kidnappas. Flera månader går förbi och de tappar sakta hoppet, när kidnapparna kontaktar dem med ett ovanligt krav. Det handlar inte om pengar, utan att döda någon i utbyte mot Siyas liv. Kommer Avinash ta en främlings liv för att rädda sin dotter?