The Mindy Project Mindy Lahiri is a Racist
S2, A9: En av Dannys patienter är en mammabloggare, så han bjuder in henne att skriva om Schulman & Associates på sin webbplats, men upptäcker snart att hon är en vit supremacist och framställer kliniken i ett rasistiskt ljus.