The Mindy Project Mindy Lahiri Is DTF
S4, A17: I jakten på ett förhållande utan förpliktelser provar Mindy på nätdejting. Efter några pinsamma möten tar hon mod till sig och ber om det hon vill ha. Jody bjuder av misstag in alla på en visningsfest för kontorets favorit-tv-serie.