Limitless with Chris Hemsworth Minnet
S1, A5: Chris har alltid arbetat för att hålla kroppen frisk, nu är det dags att börja ta hand om hans hjärna. Neurologen dr. Sharon Sha utmanar honom att ge sig ut i vildmarken utan GPS eller karta. Tillsammans med sin kompis, den aboriginska konstnären Otis Hope Carey, behöver Chris känna in naturen för att kunna navigera genom Otis avlägsna hemtrakter. Vandringen väcker Chris käraste minnen.