Partisan Missing People
S1, A4: Johnny ger sig av för att hjälp Kent med en leverans. Medan börjar människorna i samhället bilda misstankar mot honom och hans agenda. Nicole vaknar upp till en ny och skrämmande sida av Jordnära.