Mixed Feelings
S6, A13: Station 118 skyndar till undsättning vid nödsituationerna i en spinningklass, en frisörsalong och hos ett äkta par i en besvärlig position. Buck upptäcker nya kognitiva förmågor efter ett blixtnedslag. Hen och Karen blir oroliga när de får reda på att Denny har träffat sin biologiska far utan deras vetskap. Maddie och Chimney får hjälp av Athena och Bobby med en granne som verkar misstänkt.