Mo' Chinese Mo' Problems
S5, A5: Efter fyra långa år som kvarterets enda kinesiska familj blir Louis och Jessica exalterade av upptäckten att en annan kinesisk familj - Elaine, Julius samt deras som Horace - har köpt ett hus på samma gata. Jessica bondar omedelbart med Elaine, som hjälper henne att lösa ett problem med husägarnas förening, och Louis presenterar Julius för Marvin så att de alla kan umgås. Eddie och Emery drar upp en plan att utge sig för att vara folkräknare i syfte att ta reda på när ägare till en pool är bortresta så att de kan använda poolen i smyg.