S3, A9: Jules och Grayson försöker ha gemensam ekonomi men inser att de båda måste göra uppoffringar om de faktiskt vill gifta sig - och det kommer inte att bli lätt. Lauries Krazy Kakes-företag går förvånansvärt bra.