The Last Tycoon More Stars Than There Are in Heaven
S1, A3: Pat Brady försöker visa sin handlingskraft som chef när han försöker värva filmstjärnan Margo Taft. Monroe tvingas nu att handskas med två krävande chefer. Rose vill ha förändring och Monroe och Kathleens förhållande blommar ut.