SPY CITY Mörka fantasier
S1, A5: Fielding känner sig hotad och gömmer sig. Tre viktiga frågor håller honom vaken – Beirut-fotografen, Severines besatthet av Udo Hoff, och datumet – söndag den 13 augusti.