Mörker
S1, A4: Roberto lider för att Giovani, hans ex-pojkvän, ger honom fruktansvärda nyheter: han ska gifta sig, men det värsta är att han ska vara best man och inte bara det, han ska även betala för festen och lokalen. Hans vänner ”mansbarnen” och dr Regina försöker få honom att förstå att han gör ett misstag och att han måste sätta gränser.