Manchild
Återträff
Ivette, Aldos manager, erbjuder honom chansen om en möjlig återförening med gruppen Uran 21, så dr Regina peppar honom att fatta det viktiga beslutet som kan förändra hans liv.
Tony har svårt att acceptera nyheten att han är pappa, så han analyserar huruvida han ska starta en familj och ber Aldo och Víctor om hjälp att leta upp hans dotter Esmeralda.
Roberto lider för att Giovani, hans ex-pojkvän, ger honom fruktansvärda nyheter: han ska gifta sig, men det värsta är att han ska vara best man och inte bara det, han ska även betala för festen och lokalen. Hans vänner ”mansbarnen” och dr Regina försöker få honom att förstå att han gör ett misstag och att han måste sätta gränser.
Dr Regina är under stor press så hon hamnar omedvetet i en djup depression, och trots att hennes patienter, ”mansbarnen”, söker upp henne, så vägrar hon att ge dem terapi.
Dr Regina erkänner för Andrés, Víctor, Tony, Roberto och Aldo att hon utnyttjade dem för att skriva en bok som heter ”Mansbarn”.