Wallander Mörkret
S1, A4: Linda utreder ett fall där en tonårsflicka begått självmord. Hon berörs när hon inser att flera flickor på samma skola blivit hänsynslöst lurade, utnyttjade och förnedrade. När Kurt skälls ut av en ung tonårstjej dras han omedvetet in i fallet.