Mosad
S6, A25: Kelly erbjuder Tara att flytta in i strandhuset tills hon hittar boende efter rehaben. Clare och Donna går motvilligt med på det. Steves studentförening ordnar fest hemma hos Walsh. Steve "sitter barnvakt" åt sina halvbröder Ryan och Austin.