Most Wanted
S4, A2: När han har fått tag i Neal och Mozzie måste Peter tänka ut en plan för att Neal ska kunna återvända till USA utan att stöta på prisjägaren Collins, som fått i uppdrag att föra tillbaka honom död eller levande.