S2, A5: Cassie och Jenny kämpar med att undvika Donnos attacker. Barnen försöker rädda Bridger. Det är förändringar i luften när Ronald till synes upplever ett genombrott. Jerry får en ovälkommen besökare från sitt förflutna.